maanantai 22. helmikuuta 2016

Andalusia odottaa!

Ja me odotamme Andalusiaa. Vietimme Espanja-illan ja levitimme kaiken kerätyn materiaalin pöydälle. Olen taas ahneuksissani haalinut 17 päivän reissulle seitsemän kohdetta, joka hieman huolestuttaa minua. Onneksi vain kahdessa kaupungissa on yhden yön majoitus, muissa on aikaa kolmen yön verran. Olin huolissani myös siirtymisistä, mutta Hannu löysi minulle toimivat bussi- ja junayhteydet kaupunkien välillä. Toivottavasti pääsiäisruuhkat eivät tyssää etenemistä, varmuuden vuoksi on varattava bussiliput heti paikan päällä. Tsekkasimme myös varatut majoitukset ja niiden sijainnit. Olen kova harhailemaan, joten ainakin Sevillan kartta on pakko olla mukana.

Enää ei tarvitse laskea viikkoja, vaan päiviä. Kelikin alkaa alueella pikku hiljaa olla sopivan lämmin.

2 kommenttia:

  1. Hienolta reitti näyttää! Itelle tuttuja paikkoja on tuo eteläranikko Nerjasta Tarifaan ja lisäksi Granada, Sevilla ja Cordoba. Syksyllä mennään taas tuolle suunnalle...sitä ennen odottelen päivityksiäsi...

    VastaaPoista
  2. Jes, pari viikkoa saat vielä odotella. Tuon eteläisen reitin teemme yhden päivän aikana siirtymällä Cádizista suoraan Málagaan. Aikataulu ei salli ylimääräisiä pysähtymisiä. Toisin sanoen Andalusiasta jää vielä paljon nähtävää tulevillekin reissuille. Joita on jo tälle vuodelle parikin suunnitteilla, mutta aivan muualle kuin Espanjaan...

    VastaaPoista